Kızlaaaaar :) 16. Haftamda kız bebeğim olacağını öğrendim, doktorum net olduğunu ve hazırlıklara başlayabileceğimi söyledi. Ama malum yaşadığım toplum buna bile el attı. Hurafelere göre sonradan değişebilirmiş hazırlık yapmamam gerekiyormuş. 😂siz ne düşünüyorsunuz, bu durumu yaşayan var mı