mother2 kuzum ben enfeksiyon yaşamadım, hastanedeki doktorlar ne diyorsa onu uygula çok istenen bir durum değil enfeksiyon ilaç verirler ya da fitil tahminimce hastanedeydin sanırım doktorlar ne diyorsa onu yap enfeksiyon yaşamamak için günlük 3 4 lt su icmen gerekiyor iç çamaşırıni değiştir ıslak bırakma birde kullandığın lavaboyu sadece sen kullanacaksin geçmiş olsun tekrardan birde biraz sakinleşmeye çalış , korkma ne kadar sakin gecirirsen o kadar iyi olur Allah in izniyle.