buseylm 36.hafta 2 gündür vajinadA ağrı hissediyorum bu gece de batıyor sanki tuvaletim var gibi ama yok bildiğiniz acıyor ve uyutmuyor böyle olan var mı normal mi ki
Sevvallll12 buseylm ah ben maalesef sürekli orada bir baskı var. Üstelik 2 gündür adet ağrısı gibi ağrımda var anlayamadım 🤷♀️
Catsofmom buseylm Sızlama vardı benimde idrar tahlilinde enfeksiyon çıktı. ilacı kullanmaya başlayınca biraz acısı dindi şükür 😔 son zamanlarda idrar tahlili yaptırdın mı
buseylm Sevvallll12 15 ağustos sezaryen olucam ilk gebeliğin de sezaryen ama onda böyle bir batma acı yoktu