Kızlar bebeğim hiç bı sekilde göğsümu tutmak istemedi hep kafasını çevirdi sarılık oldu bu yüzden hastanede yattık hala tutmuyor ve sütüm berdeyse bitti sagiyorum ama hiç gelmiyor onerebilecigniz bisy var mı bı taruf fln çünkü şuan sadece mama alıyor bebeğim anne sütude alsın istiyorum nasıl artırabilir sütümu yardım edin lütfen