Hanimeller merdiven inip çıkmak zararlı değil tabukide riskiniz yoksa benim 3. Dogumum olacak risksiz sorunsuz geçen bir hamilelikte hiç bir şeyin zararı yok mesela bisiklette bindim yüzdüm de ağır da kaldirdim mecbur kızım oğlum var temizliğini de kendim yaptım yani biseyin olacağı varsa olur merdiven çıktın diye olmaz risk varsa olur