papatyaolsun Kızlar yerleşme kanaması nasıl oluyor yoğun mu, az mı, nasıl anlarız acaba? Normal adet kanaması gibi mi başlıyor. Midesi bulananlar içeriği okumasın şimdiden belirteyim🙏🏻
Metehan papatyaolsun benim üç gün boyunca azar azar geldi ben adet oldun sandim hani ilk başlarda sokulene kadar koyu renk gelir ya kahverengi gibi. Öyleydi meğer yerleşme kanamasiymis
BirVeraAnnesi35 papatyaolsun bende kahverengi oldu tuvalete gittiğimde farkettim, o dönem hamile olduğumu bilmiyordum adet olucam sanmıştım ama az biraz geldi bidaha gelmedi
MommyLeyla papatyaolsun benimde adet günümde parçayla birlikte kan damlası gelmişti adet oluyorum dedim çok sancım vardı. Normal zamanda da çok sancılı adet görürüm ama kesildi o gün hiç gelmedi şüphelendim . 5 gün geçti günüm sonra ben stresten geciktim diye düşünüyordum uzun süredir istiyordum çünkü olmuyordu sonra test yaptım anında pozitif çıktı. Ama sancılanmam ara ara hala devam ediyor hamilelikte de. İnşallah güzel haberler alırsınız 🌸
Sezen01 Yerleşme kanaması genelde koyu kahve oluyor ilk gebeliğimde öyle olmuştu ama bu gebeliğimde öyle olmadı kırmızı renkli ve düşük riski idi kanamanız varsa yarın hemen bir doktora başvurun
papatyaolsun Sezen01 kuzum bu ay hsg çektirdim , ümitliydim ama yine adet oluyorum sanırım, yani sabah kahverengi leke geldi, devamı gelir kesin adet oldum dedim ama hiç yoğunluk yaşamadım gün boyu, eğer yarın da gelmezse doktora gideyim
papatyaolsun Metehan canım ben de devamı gelecek diye düşündüm ama sabahtan beri bir kaşık doldurmaz, alt tonda kırmızılık var ama rengi kahverengi. Yarın da sökülmezse doktora gideyim. Çok stresli bi gün geçirdim o mu etkiledi acaba
BirVeraAnnesi35 aslii57 bende ağrı hiç olmadı normaldede ağrılı adet olmam yani ağrı olsaydı kesin hatırlardım sadece tuvalet kağıdına kahverengi leke geldi hatta şaşırdım kahverengi başlamaz adetim diye çok net hatırlıyorum ama arkası gelmedi meğer hamileymişim
papatyaolsun BirVeraAnnesi35 benim de adetim ilk ve 2. günü yoğun olur canım 3. günü azalarak biter. Ama dün ilk günümdü ve sanki 3. günümmüş gibi az geliyordu, bugün 2. gün, yine öyle az geliyor anlayamadım. Belki bu ay çekildiğim hsg nin etkisi mi acaba
BirVeraAnnesi35 papatyaolsun olabilir belkide bilemiyorum en güzeli doktora görünmeniz aklınızda soru işareti kalmaz en azından
Amigurumi Ben pcosluyum adetlerim aşırı düzensiz. 5 haziranda adet oldum kanamam yoğun olur ve 8 gün sürer. Bu ay çok ümitliydim. 5 temmuzda lekelenme gördüm koyu kahve rengi 5 gün sürdü günde 1 ml kadar anca geldi. Yerleşme kanamasıdır dedim. 17 sinde test yaptım negatif çıktı.
papatyaolsun Amigurumi benim adetlerim düzenli canım tam gününde oldum aslında ama , sanki adetin son günleri gibi az geliyor anlayamadım
merveanne_ Amigurumi bende de aynısı oldu böyle küçücük kırmızı pıhtı gibi kahverengiyle karışık geldi kesildi ondan 2 gün öncesi de kahverengi şeklinde devam etti 3. gün bu kırmızı oldu. bende de pkos var. ne belirtileriniz var?
papatyaolsun MommyLeyla canım ben de çok stresli günler geçiriyorum farklı sebeplerden dolayı. Gebelik şansım artsın diye bu ay hsg çektirmiştim, normalde adetim 3. gün azalmaya başlar. Bu ay sanki 3. günden başlamış gibiyim yani çok az geliyor. Acaba hsgnin bi yan etkisi mi bilmiyorum ki. Yarın bi kan testi vericem olmazsa