kubradgnn Kızlar aşırı derecede kararmalar var çok sinir bozucu sizde oldu mu ne yapmalıyım doğumdan sonra geçer mi
Sevvallll12 kubradgnn benimde öyle doğum sonrası lazere başlicam biraz açılır diyorlar ama inşallah 🙏 ve sanırım beyazlatıcı krem kullanıcam
zeynozey kubradgnn doğumdan sonra geçiyor canım merak etme ☺️ hormonlar normale dönmeye başladıkça kararmaların rengi gidiyor. Bende gitti çok şükür şimdi 2. Ye hamileyim gene karardım🤣 gene gider inşallah 😅
Catsofmom kubradgnn Forumda pembecik memelerim kapkara oldu diyen kız geldi aklıma asfhjlş Doğumdan sonra eski haline dönüyormuş şükür yoksa kenyalı gibi dolanıyorum ortalıkta 🤣🤣🤣
kubradgnn Sevvallll12 ayyy çok sinir. Bozucu vajina yine çok sıkıntı değil ama yaz olduğu için koltuk aktı çok sıkıntı doğumdan sonra bende lazer istiyorum ama emzirme açısından sıkıntı olur mu ki
BBBA İlk hamileliğim de oldu ve doğumdan kısa bir süre sonra geçti. İkincideyim hafif hafif yine başladı