Evet bende 9 aylık serüvenin sonuna gelmiş bulunmaktayım çok şükür yarın spinal anesteziyle isteğe bağlı sezeryan olucam inşallah hem korku hem heyecan ben bu anı 5 yıldır bekliyorum çok şükür Rabbim nasip etti darısı isteyen herkese inşallah banada dua ederseniz çok sevinirim arkadaşlar sağ salim bir şekilde bebeğime kavuşayım yarın 🤲