Beyza9 Kızlar son 3 haftam aşırı ödemim var ve ayaklarımın ağrısından duramıyorum artık bu durumda olan var mı ? Varsa ödem için ne iyi gelir ne uyguluyorsunuz lütfen bilen varsa yardımcı olsun
Zmb Beyza9 malesef nem sıcaklar mahvetti benide. Gece ayak ödemi ağrısından uyuyamıyorum. İki kat yastıkla ayaklarımı yukarı turuyorum cok iyi geliyor tuzu cok cok azalttım. Sık sık soğuk su tutun ayaklara iyi geliyor
Ezgiakgul Ayaklarınızı tuzlu suda bekletin, sarkitmayin yüksekte kalacak şekilde uzatıp hareket ettirin tuzlu şeyler yememeye çalışın iyi gelecektir bir de bol su tüketmekte fayda var