Brn_cnn Kizlar siz , kız bebislerinizi kaçinci haftada dogurdunuz? Normal doğum yapanlar yazarsa sevinirim🌺🤍
3Tospikannesi Brn_cnn 2009 da normal doğum ile 36.haftada ilk çocuğumu kızımı doğurdum 😊 Sonra oğlum da o hafta civarı doğdu şimdi de 3.olacak 34.haftadayım bakalım ne zaman gelecek doktor ay başı yada ortası gibi dedi
Brn_cnn Nefised evet benim de kuzenim 41+2de doğurdu kızını ama burda bakıyorum kixlar erken doğar falan yazan oluyor ondan merak ettim tabi istisnalar oluyor. Oğlumu 40+1de kendi sancimla doğurmuştum acaba kızım ne zaman gelir merak icindeyim😂