25 haftalık hamileyim. Ancak yaklaşık 5 gündür vajinadamdan başlayarak bacağıma vuram bir ağrı yaşıyorum. Sürekli olan bir ağrı değil bazem gerilme gibi oluyor ve 2.hamileliğim. Doktoruma telefonda sorduğumda gebelikle alakalı bir durum olmadığını söyledi ama endişeleniyorum böyle bir şey yaşayan var mı?