CsMa Merhaba Tecrübeli Anneler Çalışan bi anne adayıyım doğuma 3 ayım kaldı şimdiden alıp hazırlamak istiyorum göğüs pompası için önerileriniz nelerdir hangi markayı kullandınız tavsiye alabilirmiyim.
Zeynebtahir CsMa manuel istedigin birini al hepsi ayni, sağaci bir seferde 50 60 ml süt yani. Fazla paraya gerek yok. Event elektrikli vardi pat diye bozuldu. Manuel aldim wee sanirim gayet iyi zaten sutten keserken ve ilk 40 gun gerekti
Baharoloji CsMa mamajoo kullandım elektronik tekli yeterli oldu bir de elim ayağım olmazsa olmazım mochi özellikle emziriken diğer göğsüme takıyordum çok pratik oluyordu ama mastit gibi bir sorun olursa tek başına yeterli olmaz
Aysukuzey06 Lansinoh almada. Herkes iyi dedigi icin aldim hem cok gec ve yavas sagim yapiyor hemde cekim gücü iyi degil. Philips te lansinoh gibi oldugunu dusunuyorum. Calisan anneyseniz zaman sizin icin daha önemli hizli ve cekim gücü iyi olmasi lazim. Hastane tipi olan madelaya falan bakin derim. Kiralayadabiliyorsunuz yada hepsiburdada yurt disinda gelen pompalar var elektrikli onlari arastirin
Gktsozkya Ben kiwinin elektriklisini aldım ortalama aynı zamanlarda doğum yapacağız. Epey araştırdım çekim gücü iyi görünüyor o açıdan fiyat performans ürünü gibi diyebiliriz. Lansinoh, Philips gibi markalara çok para vermeye gerek yok bence.
Nese20 Ben de mamajoo aldım henüz kullanmadım. Philips in göğüs uçlarını yara yaptığını duymuştum bir yakınımdan yoksa philips alacaktım. Mamajoo eczacıbaşı nın üretimi
Herhangibirisiiiiiii Nese20 Evet o markayı bende duydum öneriyorlar. İnşallah memnun kalırsınız, bakalım bende deneyip göreceğim 🫢