35_tecrube ecrinimm34 ya bende öyleyim 35+5 yetim ama ayaklarım ve ellerim çok şişmeye basladi kimisi ayağını sallandirma aşağıya diyor kimisi yürüyüş diyor ama ben çok agirlastim mutfak lavabo şunun üzerini bile toplayamiyorum belim çok agriyor
Cansusnr 35_tecrube bende 37haftadayim ayaklarımı yastık üzerine koyuyorum yürüyorum hiçbir şekilde geçmiyor yürüdkce tam tersi daha çok şişiyor bende Sabah uyandigmda biraz inmiş oluyor ama ayağa kalkınca tekrar şişiyor
ecrinimm34 Cansusnr Ödem oldgnu biliyorum görenler ise tuzlu yiyorsun su içmiyorsunn çok yiyorsum deniyor alakası yok bence