Seyma-10 geçmiş olsun kistin boyutu büyükmüydü damak o şekilde oyuk mu kalıyor doktor oyup alacağım diyor bir tanıdık nohut büyüklüğünde aldırmış dikişi atarken üst dudağıma dikmiş dudağım gergin duruyor dedi keşke yaptırmasaydım gerginlik hissediyorum dudağımda dedi bende korktum damak o şekilde nasıl oyuk kalacak