Burdaki bazı yorumlar ve öneriler sayesinde detaylı ultrasona üsküdar hosbitaltürk radyoloji bölümünden Rabia hanıma gittim gerçekten çok ilgili açıklayıcı bir doktordu. Ücretine zam gelmiş 860 civari birşey olmuş ama gayet memnun bir şekilde ayrıldım yanından ve bir oğluşum olduğunuda netleştirdik çok şükür. Bu platformun birkes daha faydalarını yaşadım Teşekkürler 🥰