Kızlar çok özür dileyerek söylüyorum dün duşa girdim duş başlığıni cikarirken biraz sündüm sağ kasığıma ağrı girdi bugün de hep ağrıdı dolaptan tabak alırken sündüm sanırım halada ağrıyo iğne batar gibi ara ara batıyo geciyo birde namaz kilarken yengem gördü hızlı kalkıp egiliyosun emzikten düşer dikkat et bebeğe dedi bu ağrılar normal mi yaa strese girdim bebeğe bisey olur mu 17+2 haftalık hamileyim progestan fitil vardi kullandım hemen ama bişey olur mu?