Öncelikle herkese merhaba kızlar bende cuma günü 21.07.2023 de ikinci bebeğime oğluşuma kavuştum. Bir kızım var 2.5 yaşında şimdi de oğlum oldu.
İkinci olduğu için sezeryan olacağım belliydi ve cuma gününe 38+1 e günümü verdi doktor sabah 7de hastanadeydik doktorum geldi ben hazırlandım ve dogjmhaneye gittim giderken duygulandım korkuda oldu biraz ağladım ama bu doğumum çok coook güzeldi doğumhaneye girdik ve ebelere ben biraz telasliyim korku oluyor dedim onlar da o kadar iyilerdiki tüm yapalimmi dediler ben hayır yarım istiyorum dedim sonra ignem vuruldu herkesin abarttigi ama korkulacak hicbirsey olmayan ilkde korkmuştum ama bu sefer bildiğim için korkmadım daha sonra ebe ellerimi tuttu sakın olmamı ve onun benim yanımda olduğunu söyledi ignem vuruldu ve yatmam istendi daha sonra bende hafif mide bulantısı oldu ebeye söyledim sakinleştirici vuralım dedi ve vurdu biraz kendime geldim sakinledim herşey normale bindi tekrar devam edildi herşey bitti herkes çok güzeldi ilgileri feln bebeğimi giydirip yanıma getirmişlerdi ama uyuyordu ben sadece öptüm kendisi uyanık değildi 🥰🥺 sonra Benim dikişlerim yapıldı bebeğim o sırada çocuk doktoruna gitti beni de 10 dk sonra çıkardılar 20 dk sürdü doğumum ben bu kadar kısa beklemiyordum sonra ben odaya gittim ayiktim ama maalesef bebeğim gelmedi solunumu hızlı dediler kuveze aldılar sadece dogumhanede gorebildim bebeğimi 1 hafta kalacak kuvezde yarın görmeye gidicem şimdilik sütümü sağlıyorum eşim götürüyor inanın herşeyi Rabbime bırakın herşey çok güzel olacak diyip inanın benim herşeyim çok güzeldi ilk yurumem feln hepsi masAllaj güzel de toparladım hemen hoşafimi içtim birşey yiyebilirsin dediklerinde daha sonea kahvem kayısılı meyvesuyum ve biskevitim olmazsa olmaz bunları ilk gün kesinlikle tüketin hemen hoşaf içtim onları yedim ve lavaboya ilk yürümeden sonra çıktım sonra sürekli yürüyüş yapın ben hiç durmadım sürekli yürüdüm elhamdülillah çok güzel toparladigima inanıyorum evet az acı oluyor ama bebeğiniz için yürümenin gerektigini düşünürseniz herşey güzel ilerlicektir
Mis kokulu oğlum 2960 kg⚖️ 49 cm doğdu
Şimdi oğluma kavuşmayı bekliyorum sabırsızlıkla umarım yarın verirler lütfen dua edin bana biraz karışık yazmış olabilirim kusura bakmayın anca yazabildim merak ettikleriniz cevaplayabilirim hepinize hayırlı geceler 🥰