Adenbebek Nurdilek yok kızımdada bulanmadı hiç tek farkları onda ekşi bunda tatlı yemem :) ve asırı halsızlık var bunda
Mrv3 Pinkgueen teşekkür ederim tatmin edici oldu aslında bildiğim şeyler ama ilk aylarda çok yoğun yaşamayınca tamamen bitti diye düşünmüştüm 😊
BusraOzhan Mrv3 Evet evet çok ciddiyim. Ben hep buz attım ağzıma bildiğimiz küp buz ve anında çok iyi geliyor kesinlikle deneyin 🙋🏻♀️
Hayale Mrv3 Aleykuma selam ondan korkma canim normaldir cunki doktor bana dediki cocugun sac gelisimi oldugu surecde oluyor bulantilar mide eksimesi korkma