SNurays Prilam kaç ay kullandınız her gün içtiniz mi ? Sorun yaşayan oldu mu bebekte bir sıkıntı yapar mi ?
minikmucizeemaak SNurays 7. Haftada falan başladım sanırım 19+5 im hala kullanıyorum çok şükür bi sorun yok, sorun yaratacak ilaç olsa doktorlar yazmaz zaten canım. Düzenli kullanıyorum yatmadan önce 2 tane
Pnrpnr_ SNurays o kadar çok mide bulantısı yaşadım ki prilamsiz asla duramıyordum. 6. Ayımda anca bırakabildim. Doktorum bir sakincasi olmadığını söylemisti düzenli icmeyince fayda etmiyor gece yatmadan 2 tane içiyordum o şekilde kullanmamı istemişti. Herhangi bir sorun yaşamadım 33 haftalık oluyorum yarın 🥰
Ajftjbdr7jjfdshj minikmucizeemaak bnada verdi ama gündüz içmiştim allahim gözlerimi açamadım nasıl uyku yaptı sizede yapiomu
ipek34_ Bende 19+5’im 5. Haftadan beri kullanıyorum. Doktorum gebelikte hiç bir sıkıntısı olmayacağını söylemişti hatta ilk haftalar günde 4 taneye kadar içmek zorunda kalmıştım işe yarayabilmesi için. Ama bu haftalarda 1’e düşürdüm.
Bal_1604 SNurays ben yaklaşık 10.haftadan beri falan kullanıyorum şuan 36 haftadayim bırakamıyorum.bir zararı yok icmedigim.zamam kötü oluyorum
Almilosum SNurays 10 haftalikken felan başlamıştım 9 ay boyunca içtim. En son doğuma gidecegim aksam kesmiştim. Zaten prilam hamilelikte kullanilan birsey bebekte bir sıkıntı neden olsun. Benim bebegimde olmadi
SNurays Almilosum ya bende 6 haftadan beri kullandım ikili tarama riskli çıktı şimdi dedim bu ilaç bir etki etmiş olabilir mi vicdan azabı çekiyorum keşke içmesediydim diye oyuzden sordum ilaçla ilgisi var mi diye
Seastar88 Doktorum verdi basından beri ama ben ilacı da içip kusmayı basardıgım ıcın içmedim.Kusmam gelince kustum napim🤭
Bbeek4581 SNurays ilaçla hiçbir ilgisi yok sakın vicdan azabı çekipte kendini suçlama hiçbir zararı yok. Ense kalınlığı mi çıktı strese de sokma kendini üçlü test önerdi mi doktor ?
Tuba_cagla SNurays ilaçla alakalı bişey değil içini rahat tut. Bazen yaniltabiliyolar doktorlarda farklı doktorlara da görünmeyi denemelisin.
SNurays Bbeek4581 yok ense kalınlığı 0.63 normal dedi iyi dedi burun kemiği gözüktü usg de herşey çok güzel dedi kanda ki sonuç riskli yüksek çıktı onu öğrendiğimden beri mafoldum 3 yapılmadı fetal dna testi vercem yarın gidip annem kullanma içme nede olsa ilaç dayanmaya çaliş dedi içiyorum diye hep kızdı bende de vicdan azabı oldu şimdi
Bbeek4581 SNurays ilacın hiçbir zararı yok ben günde dört tane içiyorum doktorumda aynı şekilde hiçbir zararı olmadığını söyledi. Burun kemiği vs normalse strese sokma kendini hiç rahat ol evrene pozitif enerji yolla 🥰
ilaydadgnysr Ajftjbdr7jjfdshj gündüz içince sersemlik yapar demişti doktorum. En güzel etkiyi gece uyumadan önce 2 tane içinde alırmışız. ilk haftalarımda gece 2, gündüz de 8 saat arayla 1’er tane içirdi ama şimdi sadece gece 2 şeklinde devam ediyorum herhangi bir sorun yaratmıyor.
minikmucizeemaak Ajftjbdr7jjfdshj Bana da yapıyor ama bana gece 2 tane dedi gündüz ellemezlerse öğlene kadar uyurum
Tuba_cagla SNurays 19 haftaligim hala kullaniyorum her gece yatmadan önce 2 tane içiyorum başlarda çok bulaniyordu diye günde 4 tane içiyordum nerdeyse. Herhangi bi sorun olmadı zaten zararlı bişey olsa doktor yazmaz.
Mrv001 SNurays halen bulantım var 35+1 olduk ama doktorumuz yazmaya devam ediyor ben sıkıntısını yaşamadım aksine o ilaç olmasa neler olurdu düşünemiyorum