Gizemkrkyyy Kızlar 7 haftalık hamileyim bulantim baya var doğru düzgün bir şey yiyemiyorum bile. Ama aç da kalmıyorum tansiyonum sürekli düşüyor normal mi ki bu. Ilk gebeligimde hiç böyle olmamıştım.
gulten_01 Gizemkrkyyy Merhabalar 33 haftalık hamileyim ve başından beri tansiyonum en düşük seviyelerdeydi herkes hayret ediyordu . Doktorum yüksek olmasındansa düşmesi daha iyi hamilelikte olur korkma demişti bir sorunda olmadı