Roro37 şeker ölçümü yapıyordum sürekli parmaktan. Normal çıkıyordu değerlerim sadece karbonhidratı biraz kaçırdığımda tokluk 150 155 olduğu olmuştu. Beyaz ekmek, makarna, pirinç çok yememeye çalıştım tamamen kesmedim. Doktorum bebek biraz iri olabilir sadece dedi endişelenecek bir durum yok demişti genetik de olabilirmiş..