Mrvaren Merhaba benim ilk gebeligim dış gebelik oldu sonra kimyasal oldu bunda ise beta güzel artıyor ama kese var bebek gözükmedi hafif lekelenmeler var acaba sizlerin kaçıncı haftada bebekler göründü korkuyorum
Musemma06 Mrvaren ben 6+1 de gidince sadece kese gözüktü 8 haftalıkken gidince bebekte göründü kalp atışını da duydum
Mrvaren Uygulamaya göre altı haftalık gözüküyo son adet tarifihini baz aldıgımızda ama geç döllenme olabilir bilmiyorum beklıyorum ama korkuyorumda
Hilall_ Mrvaren ben de uygulamaya göre 6da gitmiştim kese vardı bebek yoktu. 3 gün geç döllenmeymiş o yüzden 1 hafta bekleyip gittim kalp atışı duyduk çok şükür
Mrvaren Ya çok teşekkür ederim umarım bizimde öyle olur küçük hanım nazlı olacak gibi rabbim evlatlarımızı bize bagışlasın