femme siz bilirsiniz tabi, ama bence gerek yok , çünkü düz yatmasi tehlikeli zaten gün içinde uyuduğu zaman düz yatirirsiniz sizin gozleminizde geceleri de yan yatsın, Allah korusun kusup geri tutabilir , benim kızımda çok oldu o o yüzden hep öyle yapıyorum 🙄