Niscolata Ben 2 kez aşılama oldum ikisi de negatifti. Aşılama zaten normal ilişki gibi normal yolla gebelik oluşma oranıyla aynı yani çok düşük %10 gibi bi değer kafaya takmana gerek yok ♥️