Zhlck açlık 95i tokluk 145i geçmemeli demişti doktorum. Şeker yüklemesi yaptırdınız mı orda anlaşılır ama baya şekerli tüketmişsiniz. Benim suyum 31.haftada yüksek çıktı ben o hafta yemek değil meyve yemiştim doktorum direk meyveyi çok mu yedin dedi ve ara ara şekeri ölç meyvede bir porsiyon dışına çıkma dedi