Arkadaşlar Ankara’da özel bı hastanede takipliyim.Doktorum sakın kendinden emin biri.Ama görüşmelerimiz çok kısa sürüyor,mesela 11 haftadayim.boyunu falan söylemedi çok iyi dedi.Kullandigim ilaçları hiç sormuyo hocam devam etcekmiyiz diyince cevap veriyor.İyi bir hastane pahalı bir hastane.Mesela hiç kiloma bakmadı.sizin doktorlarımız boyle