Yazmelegi_ sng06 kabızlığın sana zararı daha çok Tuvalet yapmak isterken çok ıkınmak iyi değil o zaman sende sıkıntılar olabilir
rumeysattnc sng06 13 haftalık hamileyim bende çok kabızlık yaşıyorum doktoruma sordum ilaç önerdi içince hafif bir karın ağrısı yapıyor ama tuvalete kolay cıkarıyor bir doktorunuza danışın derim çnkü en çok annelere zararı var
Nerfemm sng06 kabızlığı gidermek icin yesil erik kayisi cok iyi. Tarcinli süt aksamları ama.ilk.haftalarda tarçin iyi olmayabiliyor bol sivi beslenip meyve iyi geliyor
sng06 Duphalac verdi doktorum birkaç saat önce içtiö ama karnımda hareketlenmeler var lakin çıkamıyorum wcye🥺😄😄😄