Deryaa00 kulağına okutacağınız isimle haşrolacak yani asıl isim kulağına okunandır kullanmayacapınız ismi kulağına okutmak mantıklı olmayabilir iki ismi de okuyup tek isimle çapırabilirsiniz bence bende mihrimah yüsra koydum kızıma evet uzun evet güçlü isimler ikisini de kullanıyoruz oğlumda iki isimli Ahmet Selim oğlumu selim kızımı Mihrimah diye seviyorum ama yeri gelince diğer isimlerini de kullanıyorum hem iki isimli çocuklar diğerlerine göre daha zeki olurlarmış