Buketegemen Merhabalar bugün 22 haftalık olduk bu aylarda ayaklarına kramp gıren yada mıde de yanma olan lar varmı ayrıca şeker yuklemesı yaptırdınızmı acaba:)????
Lionmom1 Buketegemen ben de 22 haftalığım mide yanmalarım arttı. şeker yüklemesini henüz doktor söylemedi ama yaptırmayı düşünmüyorum.
Aysenuur6116 Buketegemen 22+2, yemekten sonra midede agri oluyo ama reflü var bende ondan olabilir😊 detayli ultrason persembe girecem insallah, şeker icinde 24.haftadan sonra bakiliyor
Ask-bebegim Buketegemen bende 22.haftadayim 2 3 gundur mide ağrısı oluyor rennie şurup içiyorum rahatlatıyor biraz ama yanma değil de benimkisi ağrı oluyor 21+4 de girdim detaylı ultrasona çok şükür Allah’ıma temiz çıktı herşeyi.Seker yüklemesini de yaptırmayı düşünüyorum
Gizembalkan Buketegemen bende 22 ye girdim çalıştıgım icin ayakta kalabiliyorum bazen uzun süre ayak bileklerimde kıramptan ziyade şişlik var kalçalarımda kramp oluyor çokçası sizinde öylemi
Buketegemen Hmm anladım benm doktorum neden erken ıstedı bende anlamadım :) erkek bebegımız sızın cınısyt nedır?
Aysenuur6116 Buketegemen kanda filan glukoza arada bakiliyor belki o yuksek mi cikmistir ondan belki istenmistir
Buketegemen @" Gizembalkan yok ben calısmıyorum ama ozellıkler sabahları ayak baldır kısmına sankı bıcak saplanmıs gıbı oluyor
Gizembalkan Buketegemen ayy evet ya çok kötü yataktan kalkıo zor yürüyorum bazen kıramplar uykumdan uyandırıyor
Gizembalkan Nurss12345 bende kullanıyorum ama fazla etkisini göremedim bu konuda özellikle yatmadan iç kramplardan dolayı rahat uyursun dedi ama belkide çalıştıgım ve tüm gün ayakta oldugum icinde olabilir
Buketegemen BirVeraAnnesi35 ben yaptırmadım bugün gttım kandan aclık ve tokluk kan şekerim bakılcak inş bıse cıkmaz
Babyakca2891 Buketegemen hanımlar bende yarın 22 haftalık olucam ama bizim bebek fazla hareket etmiyor bir gün ettiyse geri kalan 3 gün sesi soluğu yok böylemi oluyor bu haftalarda ilk gebeliğim birde