Zamila 13 haftalıkken serklaj oldum şu an 33+5 im hamdolsun. Serklajı zaten genel anestezi altında oldum ne bir acı ne bir sızı hiç birşey hissetmedim. Sonrasında da sıfır acı oldu hafif lekelenme vardı bir iki güne geçti. Ama bu güne kadar hep yattım lavaboya kalktım sadece çok dikkat etmeye çalışıyorum. Bazen sıkıldım bunaldım ama zamanın nasıl geçtiğini inanın anlamadım. İnşAllah evlatlarımızı hayırla sağlıkla kucağımıza alırız. Hiç korkmayın hem çok kolay bir operasyon hemde gerçekten başarılı bir uygulama👍🏻