Momtobe34 Demetus iki ismi de çok beğeniyorum. Defne seçtim ama Öykü ismi de çok güzel ben de kararsız kalırdım 🙈
simaymasalim Ikiside çok güzel tek isim istiyorsanız bilemem ama Öykü Defne uyumlu oluyor alışık olmayınca uyumsuz gelebilir zamanla alıştıkça uyumlu oluyor benim kızımda Simay Masal uyumsuz geliyordu ama alıştıkça uyuyor bence😅
Demetus simaymasalim ay ben tek istiyorum ama çok kararsızım son 8 hafta fln kaldı ama isim net değil🤣🫣🌺 ana sizinki de güzel olmuş
Cansusolak Defnenin modası geçti artık bir nesil Defne olarak doğdu 😂 Öykü daha kibar 🌸 siz bilirsiniz tabiki