Kbracnr Acaba nebulizatör aldınız mı ? Nexus ve nimo arasında tercihiniz nedir ya da hangi markayı tercih ettiniz ?
Halime2015 Kbracnr ben 2 senedir philips innospire essence nebülizatör kullanıyorum 5 yaşında oğlum memnunum sesli biraz ama hava verme kalitesi iyi bir bakın isterseniz
Kbracnr Mom0888 acaba hangi modeli tercih ettiniz kodunu ya da ismini paylaşır mısınız? Şimdi baktım da bir kaç model var onda da? Bir de ses düzeyi nasıl? Küçükleri genelde sesi az olduğu için tercih etmişler de
Mom0888 Kbracnr küçükler sesi az evet ama işlev olarak en iyi olanı aldığımı düşünüyorum çok fazla ihtiyaç olmadığı Allah’a şükür Omron Kompresörlü Buhar Makinesi Nebulizatör CompAir NE-C28-P