Mrrvvv Eskişehirli hamişlerrrr nasılsınız kaç haftalık oldunuz nasıl hissediyorsunuz kendinizi haydiii sohbete buyurun 🌸
Zehrabal1 Mrrvvv normalde Eskişehirliyim evlenince Çorum’a taşındım . Bazen güzel bazen zor . Sağlıkla kucağımıza alırız inseAllah ❤️
GBoz Hangi doktor takiplisiniz Eskişehir’de. Ben vişnelik ümit Sabahattin hocaya gidiyorum 35+4 günlük
Gizogi GBoz son 42 gün kavuşmaya kızıma ve bizde Ümit Batıkent te Murat Şenol a gidiyoruz muhteşem bir hekim 😍
Mrrvvv Bernasnli ahhh sıcaklar ahhh 4 ayda mide bulantısını atlattım derken sıcak fenalıkları başladı 😁
Ozge56 Eskişehir’i değilim ama orası benim bebeişlerin olduğu yer 🤩 eskisehir tup bebek yaptırdım sanki o şehir bana aşk gibi geliyor 32 haftaligim artık nefes almak bile zor yürümek hep zor sıcak çok zorluyor Allah kolaylık versin
Fatosss26 Beyzabasyigitt benimde erkek 🤭 herşey aynı maşşallah 🌸 her şeyimiz hazır sayılır bir kaç hafta içinde çanta hazırlıklarına başlycam inşallah 😊 sizin nasıl 😊
Beyzabasyigitt Fatosss26 kıyafet olarak bir eksik kalmadı şampuan bez ıslak mendil vs gibi ihtiyaçlarımız kaldı sadece onun için de araştırıyorum daha ne alsam diye ağustos sonu bitirmeyi düşünüyorum inşallah o zamana bir eksik kalmaz diyorum 😄 Hangi hastaneye gidiyorsunuz o da aynı olsun da 😂
GBoz Demetus çok ilgili dünya iyisi bir doktor dimi bu zamana kadar çok güzel ilerledik bakalım hayırlısıyla bir de doğumda görsek inşallah eli hafiftir 😂
Fatosss26 Beyzabasyigitt biter inşallah bir an önce al gittikçe ben zor hareket ediyorum 🤤 şehir hastanesine gidiyorum canım sen