Yazgulu62 Koztaburcan bendr bugun gıttım hala hastanedeyım seker yuklemesı oldu aclıktan bayılcam bı saat daha dayanıcam kan ıcın cokk fenayım🙄
Ebraz vanilyali99 bendeee gidiyorum bugün çok özledimmm oğlumuuu yaaa çok merak ediyorum kaç kilo oldu durumu nasıl renkli fotoda nasıl görünüyor faln ay çok heycanlıyım
Koztaburcan Yazgulu62 ben şeker yüklemesi yaptırmadım yanımda fenalaşan oldu bayılan oldu korktum açlık tokluk şekerim yüksek değildi o yüzden gerek duymadım korktum