tugceefe canım hamilelik garip bir olay ama aslında yaşadığımız herşey çok normal yarın 38.haftama gireceğim ve yaşadıklarımı yazsam kendim bile şaşırırım bütün bunları benmi yaşadım diye.... üstüne ben birde çalışıyordum 35.haftama kadar:((( fazla takılma hepsi geçici..