Hepinize iyi akşamlar 🌸
Geçen hafta salı kontrolüm vardı 38+2 günlüktüm ve 2 cm açıklığım çıktı. Bebek kanala girmiş kafası çok güzel konum almış normal doğum görünüyor hiçbir sıkıntın yok dedi. Doktorum eğer suyun güzelse seni eve yollarım bir haftaya kadar zaten doğum gerçekleşir gelirsin dedi baktı suyu da güzel nst de güzeldi beni eve yolladı. Ben hala doğurmadım ve sancım yok suyum gelmedi hareketleri güzel her şey yolunda görünüyor. Salı günü tekrar gideceğim kontrole ama merak ediyorum bu sefer benim açıklığım arttıysa sancım olmasa bile beni tutar mı hastanede. Böyle bir şey yaşayan oldu mu ? Herkes arıyor soruyor hala doğuramadın mı diye her sabah bugün o gün olabilir diye uyandım ama yok gelmiyor miniğim. Bu arada hurma yürüyüş egzersiz meryem ana otu dualar hepsini yaptım hiçbir şey yok henüz 🌸