gzdeylcn 27 haftalık ken benim bebiş kilosu 1400 gramdı gelişimi güzel di ta ben geçen hafta devlet hastanesindeki doktora sorana kadar önce özele gidiyordum her zaman kilosu bir hafta öndeydi geçen ilk defa devlet hastanesinde kilosunu sordum 34 +4 haftalıkken 2300 gram olduğunu söyledi bana az gibi keldi ama nedense hiç inanmadım bence yanlış biliyor önce gelişimi güzel olan şimdi neden geride olsun ki bir şeyden anlamadığını düşünüyorum