dryslck Ozge_isikk1 ihmal etme canım içinde şüphe kalmasın git bence günlük hareketlerini sen daha iyi biliyorsun sonuçta hemen bir nst baktır
guzelanne01_ Ozge_isikk1 bende aynı oldum 37+5 te hareket çok az hissettim doktorum gel dedi ama gitmedim 38 +1 de doğum yapacaktım zaten stresten dolayı olduğunu düşündüm öyleymişte ama yinede sen git için huzursuzsa
runkli0606 Ozge_isikk1 36+3 bendede 2 gündür azalma oldu hareket var ama sert değil hem sayısı az hemde hafif dalgalanma gibi salı günü kontrol var diye gitmedim ama içim içimi yiyor
Selcennnn Ozge_isikk1 aynı sorunu bende yaşıyorum maalesef dün akşam sordum acildeki doktora her zaman hareket etmez zaten dedi anlamadım gitti
Bebiskosuu Ay aynı durumdayım cinnet geçireceğim resmen. Cumadan beri seyrek ama hareket ediyordu bugün hareket yine yok toplanıyor göğüs kafesimi acıtıyor. Sadece toplanıyor o da arada bir ama kayma seğirme bile yok. Neden böyle ya gitmeli miyiz hastaneye 🥲
HeycanliMommy Bebiskosuu benim de toplanıyor ama konusunca elimle oksayınca hareket ediyor. Eğer etmese gün boyunca ben giderdim acile
Ozge_isikk1 Bebiskosuu yani korkmak istemiyorum ama saglık ocagındaki ebe hareketinde azalma olursa mutlaka doktora git demisti ordan aklıma geldi yine de bekliyorum belki hareketlenir doye ama bilmiyorum
Ozge_isikk1 @dryslck evet normalde sürekli hareket ediyor ama bugün çok az yine de gidecegim sanırım çok teşekkür ederim
Ozge_isikk1 @guzelanne01_ ben normal dogum istedigim icin sezeryan günü vermedi için rahat etmiyor şuan stres yapmadım çikolata da yedim ama yok tesekkür ederim
Ozge_isikk1 @HeycanliMommy ben de elimle oksuyorum hareket etsin diye sürekli dürtüyorum etmiyor normalde hareket ederdi hemen
HeycanliMommy Ozge_isikk1 uzun süredir böyleyse gidebilirseniz gidin. Benim de sancılarım vardı doktor önemsemedi ama bebek hareketleri azalırsa gel dedi. Hani korkutmak istemem ama 12 saattir böyleyse gidim bence
Ozge_isikk1 HeycanliMommy gittim çok şükür bir sıkıntı çıkmadı normal dedi hareket etmemesi için tamamen hareketsiz olursa gel azalmasında bişey yok dedi bugün hareket ediyor 🙏🏻🙏🏻
Miniikmucizem Haftada benimde azalmisti sadece toplaniyordu fazla tekme falan atmiyordu doktoruma soyledim normal dedi bu haftalarda yeri daraliyor dedi
Ozge_isikk1 Miniikmucizem evet normalmiş bugün hareket ediyor çok sükür tamamen hareketsiz olursa gel dedi
Ozge_isikk1 runkli0606 ben gittim çok şükür normalmiş yani sürekli hareket etmez dedi ama için rahat değilse yine de bir görün bence
Ozge_isikk1 dryslck evet gittim çok sükür hic bir sıkıntı yok sen gün içinde hiç uyumuyor musun dedi soktor bana endişe etme o da o şekilde dedi 🙏🏻🙏🏻
runkli0606 Ozge_isikk1 sabah muayenem var ama şimdi acilden geldim baya sancı çıktı nst de bebek kalp atışı suyu falan nırmal serum verdiler hareketlensin diye niraz faydası oldu ama fazla değil