yummyyumos Doğru çıkıyor mu arkadaşlar kese 20.5 haftası 6+3 de bebek görünmeyince boş gebelik diyorlar geç döllenme bu bilgilere göre nasıl oluyor?
yummyyumos gamzecgr ben bunları dra söyledim boş dedi özeldeki de hücreler var minik minik dedi embriyo oluşuyor lekelenmem vardı ilaç verdi üçüncü günü biraz yoğunlaştı pıhtılı felan şimdi çok azaldı bir hafta sürdü umarım tutunmadır
gamzecgr yummyyumos bi doktora daha danışmakla iyi yapmışsınız bazen çok farklı şeyler söylüyorlar inşallah geç döllenmedir ilk doktor çok erken karar vermiş boş gebelik diye
yummyyumos gamzecgr evet bu doktor alttan da baktı sadece hücre dedi yolk oluşmuş o zaman yeni oluluyordur inşallah dua edin
gamzecgr yummyyumos ederim tabi hamile duası geçermiş derler inşallah gönlünüze göre olur güzel haberlerinizi alırız burdan 🌸