Sulemrullah Merhaba, 7+6 dayım. Köye gittiğimiz için orda hastahaneye gidemedim. İstanbul’a döndüğümde ağustosun 1 ine randevu bulabildim. Eşim eski zamanlarda kadınlar doktaora mı gidiyomuş filan diyoda. Ben biraz endişe ettim biraz da heycanlandım.
Hizligonzales Sulemrullah esinizde eski zamanlarda kalmis o zaman. Asla ihmal edilecek bisey degil kese olusmusmu kalbi atmismi gelisimi nasil hersey cok onemli ilk kontrole 6. Yada 7.haftada gidilmeli sonrasindada her ay mutlaka kontrol testler olmali suan bulundugunuz durumdan dolayi gecikmis olabilir ama döndüğünüzde ihmal etmeden gitmenizi tavsiye ederim.
Cerena_87 Sulemrullah ay şu eski zaman kafalar beni öldürüp bitiryor ya eskiden her şey organik dogaldı şimdi öyle bişeymi var 10 hamile kadının beşi doguryor beşi bebek kayb edyor kalbi duryor ihmal etmeyin gidin ben hala her 10 günden giderim
Destkar Sulemrullah post uzun zaman öncesine ait ama sonradan okuyacaklar için yazıyorum arkadaşım Hollanda’da yasiyor 8.hafta olana kadar ne kan aldılar ne ultrasona soktular. Türkiye’de bu iş çok abartılıyor. İlk zaman için tehlike bebeğin keseye yerleşmesi ve iç kanamaya sebep olması. O da belli büyüklüğe gelmeden olmuyor. Düşecek olan bir bebek doktor ne yaparsa yapsın düşüyor zaten.
Kcdmla Hamileliğin başlarında doktoru ihmal etmemek lazım. En başlarda doktorum beni her hafta muayeneye çağırıyordu. Düşük riski ilk aylarda daha yüksek oluyor. Bebeğin gelişimini de takip etmesi lazım bu ilk zamanlarda doktordan uzaklaşmasanız daha iyi olur.
Sulemrullah Kcdmla peki 9. Hftaya kadar herangi bi test yaptırıyor mu doktorlar acil yapışması gereken bir şey var mıdır?
Hizligonzales Sulemrullah folik asit baslamaniz gerekiyor eczane varsa folik asit alin baskada bisey yapamazsiniz zaten
Aysensrkan Ben ayda bir defa kontrole gidiyorum doktorum öyle istediği için siz hiç kontrole gittiniz mi? Kalp atışını duydunuz mu? Yani gitmen gerekirdi ilk haftalar önemli tabii ama mecburiyetten gidememişsin sonuçta ve daha erken gitme şansın yok belliki
Gam Tabi ki de gitmen gerek Allah korusun çocuk gelişmese bir şey olsa sana da zararı var kendini de tehlikeye atmış olursun