Bestenurasya Merhaba hamiş dostlarım 😍 benim kızın gelesi yok galiba bol bol yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum duş alıyorum ama ortalıkta yok bizim ki 😔😔😔 gelmesini çok istiyorum merak ediyorum ya ne sakladığımı içimde 😁😁😁 daha neler yapabilirim gelmesi için bide benim göğsümden bu zamana kadar hiç sıvı gelmedi acaba sütüm olur mu 🤗 bide gögsümün ucu çok çıkmadı acaba tutabilir mi 🤔 var mı benim gibi olan 🤗🤗🤗
ozgul23 Bestenurasya bugün 40+0 ama ne açıklık var ne kanala gitmiş gelmiyor bu gidişle suni sancı verilecekmis
Bestenurasya Bestenurasya Krm inat çıktılar ya ona da yazık banada bi felsefe içimde ne sakladığımı görsem keşke 😁😁😁 dua edelim birbirimize sabahına gidelim doğuma inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
dilannnyilmazz Bestenurasya safaklari beraber sayiyoruz benimde 38+5 kalan 9 ama gelesi yok galiba bizimkininde ama masallah cok hareketliyiz yerimizde durmuyoruz allahim saglikli bi sekilde dogurmayi nasip etsin hepimize
SemaSvariKolgu Bestenurasya ne güzel tesadüf 38+3 bitiyor 34. Hafta da erken gelme teşebbüsü durduruldu şimdide gelmesi için dualar ediyorum ☺️ Tez vakitte sağlıklı sıhhatli alırız kucağımıza inşallah
Maviii bende bilmiyorum benimkide gelmek bilmiyor squat hareketleri filan bol bol yürüyüş yapıyorum.. hurma yemedim daha.
Krm Merdiven, çömelme, squat, açma germe, hurma, emekleme pozisyonu, ılık duşlar, içe bosalmali ilişki
muhteriz Benim de 8 kaldı canım aynı senin gibiyim beklemekten yoruldum artık çok da hareketli değilim hatta tembellik hat safhada ne yürüyorum ne merdiven çıkıyorum öyle bekliyorum sadece yaptıgım hurma yemek artık bi yerim Ağrısa sevinir oldum doğurucam diye. Benim de göğsümden hiç süt gelmedi herkesin öyle olmuyormuş bakalım ne zaman doğuracağız senin bebeğin kız mı
Bestenurasya muhteriz evet kız benim ki de bide Erken gelir derler kız için 🤔 doğurdun mu diye aramalarda gına geldi 😁
muhteriz Bestenurasya benim de kız çok heveslendim 37de doğururum diye ama olmadı anasından tembel bu çocuk 😂
Krm Bestenurasya al benden de o kadar. Yazdıklarımın arkasına bunlar bunlar bunlar ama bi b.ka yaramıyor diye eklicektim de ayıp olmasın diye yazmamistim 😂😂😂😂 teoride zehir gibiyim de pratik boş
Bestenurasya ozgul23 bana doktor bol bol yürü dedi ama hergün yürümekten hele ki bu havada artık zor gelmeye başladı 🤔 inşallah tez zamanda sağlıkla gelirler sabrım kalmadı hergün doğurdun mu diye arayanlardanda gına geldi 😁
Krm Bende bir fal bakayım kişi başı üç beş lira ne çıkarsa gonlunuzden, şafak söylüyorsun bana, sana yüzde yüz doğru tahmin doğuracağın günü söylüyorum. Parayı yükseltirsen saat bile veririm. Sıkıntıdan ek işe başlıyorum. Hadi ablalar abiler gel gelllll var mı ilgilenen 😜😜😜😜
Bestenurasya Krm ben ilgi Krm şafak 9 yarın 8 😁 para yerine dua var bacım kabul edersen tez zamanda sağlıkla zamanında gelsin miniklerimiz 🤗🤗🤗
Krm Bestenurasya bana uyar canım para yerine dua da geçer. Sana da kolay doğumlar diliyorum. Duaya ek olarak yeni post attim bı yorumla üstte kalmasını sağlarsan o da olur. Çok çıkarciyim galiba. Tahminim canım 1 Aralık gün içinde doguracaksin. Cantani hazırlığını yap bekle. Dusunu temizliğini yap.😶 Bestenurasya