Ada022 Evlenirken ilk kucağa kız bebek alınırsa kız, erkek bebek alınırsa erkek olurmuş doğru çıkan var mı? Bana düğünde kucağıma erkek bebek verdiler oğlum oğluyor tamamen tesadüf ama inanmıyorum 🤭
annesiiiii Ada022 kınamda kucağıma erkek çocuğu verildi oğlum olacak inşallah 40+1 :) bende inanmıyorum ama
Ada022 annesiiiii ya denk gelmiş benim gibi bana da düğünde iki tane erkek bebek verdiler biri eşime biri bana zaten kız bebek yok sülalede 🤭
Fatmayagiz Erkek bebek verdiler kucağıma birde yeni evliyken ev görmeye gelinince yatağımda erkek bebek yuvarladılar. Tesadüf müdür bilemem ama oğlum olacak 😇
anneoluyoruuumm16 Ada022 sadece erkek bebek aldım kucagima kendi yegenimdi kız bebek yoktu ortada ama kızım oluyor çok şükür. İki tarafında ilk kız torunu heyecanla bekleniyor 😄
myangelson Ada022 bende yatakta yuvarlamayi duydum 🤦🏻♀️ bizim yatakta gorumcemin ikizleri yuvarlamislar ikisi de erkekti. oğlumuz vardı
guzelanne01_ Ada022 benimde tesadüfmü bilmem kız bebek verdiler düğün geceside yatağa koydular hatta kız çoçuğunu ,kızım oldu aynı verilen kız çoçuğu gibide aksi huysuzdu😂