Merhabalar ben 24 haftamdayim, 3gunluk tatile gittdim,4 saat arabada hemde. Havuza girdim,güneş aldim tatil boyunca. Son gun lavaboda kağita silinince kan lekesi gordum,her silinende kan lekesi olurdu kirmizi renk. Doktorla konustum, tatil boyunca koşturmuşsun yorulmuşsun o yuzden oldu dedi, ilaç yazdi, koy uzan dedi. Ondan sonra leke olmadi,yine arabayla geldim eve. Yarin usm gidicem. Ağrim filan yok, bebek hareketlerini hissediyorum.ama evde tek başina çocuğa baktiğim için yatakta kalamiyorum. Acaba bu durum tehlikeli mi? Başina gelip hamileliği iyi sonlandiran oldumu? Güneşten havuzdan ola bilir mi? Lutfen yardim edin lutfen