Bebiskosuu duşta bile tek kalmama izin verilmiyor ki. Eşim kapının önünde bekliyor. Düşerim haber veremem diye korkuyorlar.
guzelanne01_ ay gerçekten öyle. Nasıl anlatılır bilmiyorum ama geçmeyecek gibi şu an :( bi de normalde batmayacak şeyler aşırı batıyor. En ufak laf bile alınmama sebep oluyor. Tepki de gösteremiyorum. Susup kalıyorum. Uykumdan sıçrayarak uyanıyorum, çünkü doğumhanede yaşadıklarım sürekli rüyalarımda. Yapamadım diye kendimi suçluyorum. Ebenin söyledikleri aklıma geliyor, psikolojim iyice pert oluyor.