gizoligizo 19.haftadan selam kızlar sağ kasığımda hareketle birlikte artan bir ağrı bar batma şeklinde gülerken öksürürken vs şiddetleniyor ne olduğunu anlayamadım yaşayan var mı gaz sancısı mı yoksa başka bir durum mudur ne yapsam hastameye gitsem mi?
anml gizoligizo 19+2deyim aynı şikayetle birkaç gün önce doktora gittim. Rahimin büyümesine bağlı olarak kaslarda gerilme oluyor o nedenle ağrın olabilir dedi doktor. Bir de idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı. Bol su önerdi doktorum. Suyu bol içtiğim gün ağrım daha az oluyor.
ipek34_ anml İdrar yolu enfeksiyonu için herhangi bir ilaç başka bir şey verdi mi? Yoksa sadece su için mi dedi?
ipek34_ Bende 19+5’deyim iki gündür kasıklarımda bıçak saplanma hissi yaşıyorum aynı tarif ettiğiniz gibi gülerken hapşırırken öksürürken internetten baktım ani hareket etmeyin falan diyor ama yine de bi endişelendim 🤦🏻♀️🙄
anml ipek34_ Enfeksiyon değerim çok yüksek değildi o nedenle ilaç vermedi. Su ile atabileceğimi söyledi 🌸