Teslimenursevil Transferimin 3. Günündeyim ve göğüslerim çok şiş uclarındanda az bi miktar sıvı geliyo sanırım prolaktin hormonum yükseldi korkuyorum tutunmasına engel olucak diye bu durumu yaşayan var mı
dudaktan_kalbe25 Teslimenursevil bnce 2 gün bekle git kan testi yaptır cıkar yani sonuc ama bende öyle bise olmadı yani
Hnd3535 Teslimenursevil gögsünüzü fln ellemeyin sıkmayın okşamayın kaşımayın .. bunlarda şiş gögsü uyararak bu dediklerinizin gelmesine sebep oluyodur.
Gamzegll Teslimenursevil hayatım prolaktin bebeğin tutunmasına engel değil yumurtlamaya engel yumurtalara baskı yapıyor sen o evreyi çoktan geçmişsin embriyon transfer edilmiş bile korkma diyeceksin ki nerden biliyorsun 1 yıl yüksekti mücadelemden biliyorum rahat ol 🤙
December Teslimenursevil merhaba benim de prolaktin değerim yüksekti transferde ama şu an hamileyim 😍 insallah sizinki de tutar tutmasina engel değil 🥰
Teslimenursevil dudaktan_kalbe25 yarın doktorum hormon testi istiyicekmiş sanırım betayada baktırıcam
dudaktan_kalbe25 Teslimenursevil nasıl ya benden öyle bise istemedi tüp bebegi her dr kafasına göre yapıo gercekten ben burda bunu gördüm kimisi hic ilac igne bile kullanmıyor kafam almadı bu isi yani😅😅
Dneglr Canım 3.günde bişey hissetmen psikolojik olaraktır kendini stres altına sokarsan stresli olur ve negatif sonuc alırsın zamana bırak bence
Birbahargunu Benim ilk transferimde olmuştu ama bu kadar erken değil sonuçtan çok sonra adeti beklerken olmuştu prolaktin yüksek çıkmıştı sonra hormonlar duruldukca kendiliğinden düştü
Hnd3535 Teslimenursevil açıkçası bilgim yok. Bunları düşünüp stres yapmayın belki bebeğiniz tutundu bile. İnşallah tutunmuştur emekleriniz boşa gitmesin
tugcehaniim Teslimenursevil Benim de göğüslerde şişlik oldu hemen ama aldığımız ilaçlardan da yapıyor canım ama sıvı gelmesi senden duydum hemen tüp bebek yaptırdığın hastaneyle iletişime geç derim
Hnd3535 Teslimenursevil sanmıyorum çıkcağını negatif çıksa bile endişelenmeyin daha test gününüze var. 5.gün 7-8 de anca çıkıyor
Teslimenursevil tugcehaniim bende opuden sonrada oldu iğneler yapıyo onu dediler adet olduğunuzda geçicek dediler gerçektende öyle oldu adet oldum geçti şimdide göğüslerim hala çok şiş ucundan az az geliyo ama çok az
Teslimenursevil Hnd3535 5gün embriyosunu 5. Günde 70le öğrendiler arkadaşlarım 4. Gündede çıkarmış yani verseler çok çıkmasa bile 4-5 bile çıksa yeter yani