Sude 2.5aylık anneyim 2 tane de kedimiz var🥰 şimdilik bir sorun yaşamadık. Bi kediömiz fazla tüy dökmeye başladı sanırım stres yapıyor. Diğeri de bebeğimin yanımda hep sırt sırta uyuyorlar bazen. Kokluyorlar hep ama bişey yapma girişiminde bile bulunmadılar ☺ ben sadece beşiğe falan yatmalarına izin vermiyorum beşiğin olduğu odanın kapısını kapatıyorum odada değilsek.