Malesef benimde 35. Haftam da kaşıntılarım başladı birkaç gün içerisinde dehşet artış gösterdi 😕 bugün doktorum doğumhanede serum bağlanmasını söyledi 36+3 üm anladığım kadarıyle gebelik alerjisi puppp dedikleri durum. Cuma günü karaciğer enzimlerime bakıldı sonuçlar gayet iyi fakat kaşıntıma çözüm yok geceleri asla uyutmuyor ve okuduğuma göre doğum sonrasında devam edenler varmış psikolojiyi çok kötü etkiliyo 😢