mysakfn benimde 9 günlük şuan. Sınıra geldi sarılıp 14.85 e kadar çıktık. Doktor 15te yatırcaz dedi. Allaha şükür son iki sonucunda düşmeye başladı. Yarın 10 günlük olcaz. Doktor 10un altına düşmesi gerek dedi. Düşmezse genetik test yapcaz dedi ☺️☺️ Ben sadece bol bol emziriyorum. Güneşe çıkıyorum. Günlük yürüyoruz 5 dk güneşte 🥰❤️ inşallah geçecek bu süreç🥰🥰