Aybarssmom_ Kızlar iyi akşamlar, 15 haftalık hamileyim çok kilo aldığım için diyetisyene yönlendirildim bununla beraber yürüyüşe de başlamak istiyorum haftanın 5 günü 30 dakika yürüsem sakıncası olmaz dimi. Doktoruma sormayı unuttum maalesef ki numarası da yok
Linaa90 Aybarssmom_ düşük tehlikesi yoksa 30-40 dakika terlemeyecek seni zorlamayacak şekilde yürü 2 km yi gör ben öyle yapıyorum canım ayrıca YouTube dan simge dumanın egzersizlerini yapmaya çalışıyorum bu arada 7 aylığım sadece 7 kilo aldım 🌸
Kiymetyildiz Doktorun riskli bir gebeliğinin olduğunu söylemediyse hiçbir problem yok hatta çok faydalı bile ben çoğu zaman 1 saat yürüyüş yapıyordum tabii şimdi çok ağırlaştım bi d eçok sıcak olunca o kadar yapamıyorum ayrıca düşük tehliken yoksa 12. Haftadan sonra da hamile platesine başla derim çok rahatlatıyor YouTube da elçin Demirel var
Aybarssmom_ Kiymetyildiz şu ana kadar herhangi bir tehlikem olmadı şükürler olsun ki, teşekkür ederim 🌼